Nieze pēc potes

Aizsāka Nieze pēc potem 

Poteju jau 4 dienu diklofenaks pret muguras sāpēm, taču ma. No vinjam paliek zilumi uz dibena:( tagad lieku kapostlapu, taču vakar saka niezēt, gan tie zilumi gan mazliet apkalr, nav nekas sarkans. Tas tā normāli? Varbūt man pārtraukt lietot diklofenaks? Mazliet esmu satraukusies
moljers
Re: Nieze pēc potes
25.12.2018 10:48
diklofenaks nav nekaitīgs medikaments, es viņu sev neļautu injicēt
ja gribaz vairāk zināt par sekām, ko var izraisīt viņa injekcijas - ierakstiet google frāzi dicklofenac necrosis
iii
Re: Nieze pēc potes
25.12.2018 13:03
Jādzer soda!!!!!
iii
Re: Nieze pēc potes
25.12.2018 13:09
13:03 ir spams
Laikam
Re: Nieze pēc potes
25.12.2018 14:28
Zive atkal spamo.
Laikam
Re: Nieze pēc potes
25.12.2018 16:22
bet soda noteikti jādzer!!!
iii
Re: Nieze pēc potes
26.12.2018 00:16
Tas ir stabili, jo debīlie ārsti to nesaprot!
oioioi
Re: Nieze pēc potes
26.12.2018 09:58
Tieši tā, soda ir cieņā no rīta un vakarā!
iii
Re: Nieze pēc potes
26.12.2018 15:30
Atkal kāds izklaidējas, kā liekas:)
Autors:

Jūsu e-pasta adrese:


Tēmas nosaukums:


Surogātziņu novēršana:
Lūdzu izrēķiniet vienkārso matemātisko izteiksmi un ieraksties atbildi tam paredzētajā laukā. Tas ir lai novērstu automatizēto rīku iespeju rakstit ziņas forumā
Izteiksme: kāds ir rezultāts, ja 17 pieskaita 4?
Ziņa: