AD un žāvāšanās

Aizsāka enfuego 

AD un žāvāšanās
07.03.2011 19:58
Nu tā, kāpēc no REXETIN man nāk žavas, visu laiku, nāk tās sasodītās žavas, un nenošā, nāk kautkāds nesaprotams vilnis, kautkas notiek, bet nesaprotu, kas notiek, ieeju veikalā, nenokā sākas satraukums, smadzenes vispār nefiltrē, pilnīgu neko nesaprotu, kas ar mani notiek, staigāju, kā dullais ar dullu galvu, pat sāku kustēties un darīt kautko neadekvāti, un tas vis ilgst kautkādu 1 stundu, tad palēnām atlaiž. Nu kas tie par jokiem sākās. nez man no tās kafijas mošk sākas kautkādas lēkmes, smadzenes arī itkā atsakās strādāt, nē nu ārprāc!
Re: AD un žāvāšanās
07.03.2011 20:03
kafija + AD = žāvas
Re: AD un žāvāšanās
07.03.2011 20:18
Runcene to4na??? Sanāk es kafiju nedrīkstu, jo tas rada tādu kā diskomfortu nereālu!!
Re: AD un žāvāšanās
07.03.2011 20:19
tā daudziem ir... un ar vienu pašu AD arī var būt. man bija pilnīgi kauns no cilvēkiem...
Re: AD un žāvāšanās
07.03.2011 20:22
Es arī ieeju maksimā un visu laiku tik pāasināta tā žāvāšanās, pat īsti nevaru atslābināt kaulus, tie žokļa kauli liekas ir tādi kā savilkti, un kad žāvājos tad žoklis trīcēdams žāvājas!
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 00:12
A Tu neej Maksimā!
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 09:57
existential fool
Labais!!! :)))))))))))))))
Bet ja nopietni, tad žāvāšanās ir ļoti izplatīta AD blakusparādība, kura pēc kāda laika pāriet (organisms pierod) - man tā ir bijis ar visiem AD... Pārgāja katrā reizē nedēļas laikā.... Kafija te ņe pričom... es arī dzeru daudz kafijas (vismaz 3 reizes dienā), lai gan ne pārāk stipru un ar pienu.....

enfuego

Vai Tev ar spiedienu viss Ok? Nav paaugstināts? Man vienmēr mazliet pazemināts, tāpēc varu dzert kafiju pat uz nakti un guļu kā susliks! :))) Vai Tu bez AD vēl kautko lieto? Un kā ar psihisko stāvokli? Tagad jau laikam 2 ned. pagāja.... vajadzētu būt kaut minimālam uzlabojumam.... Ja lieto trankviļus, mēģini tos pamazām atmest, tad jutīsi, cik reāli palīdz AD un vai nevajag palielināt devu! Ceru, ka alko un amčiku - ni-ni?!
Aizmirsu pajautāt... vai līdz šim esi lietojis AD? Tiem, kuri uzsāk lietot AD pirmo reizi, sākumā blakusparādību ir vairāk ne kā tiem, kuri jau IR lietojuši........... Tas ir arī atkarīgs no vecuma.... jo gados jaunāks, jo vairāk blakusparādību (runa ir par vecumu līdz 30 gadiem).......... bet katrā gadījumā tās blakuspara'dības mazinās....
Bet tas dullums tiešām pāries, jāpaciešas, kāmēr organisms pielāgojas AD.... Starpcitu, tas dullums un lēna domāšana var būt arī no trankviļiem - AD pastiprina trankviļu iedarbību....
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 10:07
Žāvas rodas no skābekļa trūkuma organismā. Patiešām pie tā pierod. Kad es dzēru zāles nopirku aptiekā gingko biliba, kas smadzenēm piegādā skābekli. Man tā sāka griezties galva, no sākuma nesapratu kāpēc un nobijos. Skābekļa trūkums organismā slikti ietekmē smadzeņu darbību, jo tām īpaši nepieciešams skābeklis. No skābekļa trūkuma rodas arī miegainība, miega traucējumi, domāšanas traucējumi, nespēks, vielmaiņas traucējumi u.c.
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 10:56
es vienreiz sāku AD tūri janvārī un vēl maijā žāvājos tā, ka žoklis krakšķēja...
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 10:58
un vispār nafigam jaunam cilvim diazepeks... ir labāki miega līdzekļi, ja vajag.

un dienā trauksmes noņamšanai arī ir labāki. ja nu vienīgi ļoti spēcīgs muskuļu sasprindzinājums. diazepeks ir lēts, bet tas ne vienmēr nozīmē, ka ļoti labs.

AD kopā ar diazepeksu var taisīt dullu galvu.

to es enfuego...
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 11:00
un vispār nafigam jaunam cilvim diazepeks... ir labāki miega līdzekļi, ja vajag.

un dienā trauksmes noņemšanai arī ir labāki. ja nu vienīgi ļoti spēcīgs muskuļu sasprindzinājums. diazepeks ir lēts, bet tas ne vienmēr nozīmē, ka ļoti labs. bet, ja pa velti doks iedeva, tad tādas arī var būt rezultāts.

AD kopā ar diazepeksu var taisīt dullu galvu.
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 12:26
Man vispar no seroxata un daziem citiem AD bija ta, ka iegaju veikala un vareju ari nesaprast, kapec uz veikalu vispar esmu atnakusi. Pat nevareju apgerbties, atveru skapi un stundu vareju brinities, ta ka kaut kads murgs. Galvaa pilnigs tuksums. Tapec parteaucu tos AD lietot. No sertralina gan taa nav. Bet katram jau individuali.
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 16:55
Es dzeru joprojām to sasodīto AD pusīti, bet tolks? Zvanīju psihiatrei teicu, ka jābrauc uz komandējumu un prasīju ko darīt ja AD neiedarbojās, iedarbojās tikai, žāvāšanās, un viss. mana psihiatre teica, ka tas būs tikai pāris nedēļas vēlāk tā nebūs. Un ja tad nepaliek labāk tad jāpalielina deva, viņa noteica, ka nevar būt tā, ka man nekādu uzlabojumu nav! nez 3 nedēļa un nekāda uzlabojuma. Piscec atkal nav nekāda risinājuma ņēmu atkal polšu 150 grami šodein izrāvu zin, kā sieviešu diena:))
Un atkal esmu bezizejā, b le kādas ripas jārij lai būtu labāk, nevar būt ka man tikai polš uzlabo garīgo un liek veto visam notiekošajam.
Runcene, kas tad tavu prāt būtu labāks par diazepeks??
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 17:00
Jennety- jā man ir paukstināts assinspiediens, kā iedzeru kafiju, tā acis ir kā izsprāgušas no ligzdas, un miegainība. Bet nekādas enerģijas no kafijas man nav tikai sajūta, ka uz neko nespēju konsentrēties, un neko negribās darīt, bet ikdienā man tas assinspiediens netraucē, man vienmēr ir tāds bijis un tā ir bijusi mana norma! 144 - 70. Kad man bija panika lēkmes, un skraidīju uz aptieku pārbaudīt assinspiedienu, man bija 166 - 90
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 17:05
miegam ir somnols, stilnox, dienai — lexotanil, xanax, adaptol, visi vēlams īslaicīgi + bet neviens nav dikti lēts.

bet es jau teicu: ja ir liela trauksme un liels muskuļu sasprindzinājums, tad diazepeks kādu laiku nav ļoti bīstams.

1/2 Rexetin vispār nekas nav. vai nu Tu dzer tās zāles, vai nedzer... tas ir vienkārši.

visiem AD ir blaknes, jādomā par zaudējumu un ieguvumu... es sev mācētu novērtēt, bet citu vietā nevaru. ja man draudētu darba nespēja, es kādu laiku dzertu AD, štrunts par blaknēm...
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 17:08
Lab es mok tad ceļu uz veselu tableti, jo diazepeks man jocīgi iedarbojās! Ā nu tu domā miega zāles?
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 17:09
miega zāles, ja vajag....

parasti, kad AD iedarbojas, miega zāles nevajag.



Edited 1 time(s). Last edit at 08.03.2011 17:09 by Runcene.
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 17:10
jā cik ilgi vēl jāgaida to afigenno iedarbību:)) Es psihiatrei teicu, man nekādas radikālas iedarbības nav mainijušās, kopš lietoju! Diazepeksu jau nedzeru 6 dienu, un miegs man arī nenāk, vai nu dzer kamēr aizmiedz, vai nu sēdi gultā, kā muļķis un gaidi kad iemiksi, nē nu miegs jau ir jūtams, bet nez kāpēc es neiemiegu?



Edited 1 time(s). Last edit at 08.03.2011 17:12 by enfuego.
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 18:16
Runcene Rakstīja:
-------------------------------------------------------
>
> parasti, kad AD iedarbojas, miega zāles nevajag.


Šis gan ir fufelis pilnīgākais. Vienīgais ja uz vakaru kāds amitriptilīns, mirtazapīns vai trazadons.



Edited 1 time(s). Last edit at 08.03.2011 18:18 by existential fool.
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 18:44
nav, nav fufelis... ļoti normāla lieta.

trankvilis vairāk ēd sirdi nekā AD, tāpēc labā psihiatrijā uz to vienmēr iet.
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 18:51
Man arī no klonazepam ir pavisam slikti,pāriešu atpakaļ uz veco duetu:Venlafaxine un Quetiapine
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 20:36
Es arī gribu uz kautko pāriet, no vienas bezizejas uz otru:)))
Re: AD un žāvāšanās
08.03.2011 20:42
Nu tad prasi savam psihiatram kvetiapinu,gulēsi kā lācis
ethna
Re: AD un žāvāšanās
28.05.2011 22:21
>>>>>>Kad es dzēru zāles nopirku aptiekā gingko biloba, kas smadzenēm piegādā skābekli. Man tā sāka griezties galva, no sākuma nesapratu kāpēc un nobijos. Skābekļa trūkums organismā slikti ietekmē smadzeņu darbību, jo tām īpaši nepieciešams skābeklis. No skābekļa trūkuma rodas arī miegainība, miega traucējumi, domāšanas traucējumi, nespēks, vielmaiņas traucējumi u.>>>>>>

man ir problēma, lietoju AD ar pārtraukumiem apmēram četrus gadus. kādu pusgadu nelietoju,uzeiz,protams nenokāpu, samazināju devu un pamazām sāku nelietot vispār, jutu, ka nav nepieciešamība, ka ikdienā tajā brīdī nebija tik milzīgs stress vai atbildība, ka varēju iztikt. un lūk, kad lietoju AD, ārsts strikti noliedza jebkādu alkohola, bet kad pārtraucu savā naivumā domāju, ka zāles nav atstājušas nekādas sekas, ka esmu vesela un tad,kad izklaidējos,brīvāka arī kļuva attieksme pret alkoholu, ar draudzenēm klubā iedzēru, reizēm ar draugu. tāad sekas bija tādas,ka vēl divas nedēļas pēc alkohola lietošanas man iestājies pilnīgs skābekļa trūkums smadzenēs un asinsrites traucējumi, kas izpaudās, kā domāšanas traucējumi, ,izklaidīga uztvere, koncentrēšanas spēju zudums,pašlaik galva nestrādā vispār...esmu atsākusi lietot antidepresantus.
secinājums-AD atstāj neatgriezeniskas sekas uz tavu psihi, un vienmēr liks par sevi manīt...šķiet, ka nevarēšu atsākt normālu dzīvi:(
varbūt kāds zin kā cīnīties ar skābekla trūkumu smadzenēs?vai tas ginko biloba tiešām palīdz?
Autors:

Jūsu e-pasta adrese:


Tēmas nosaukums:


Surogātziņu novēršana:
Lūdzu izrēķiniet vienkārso matemātisko izteiksmi un ieraksties atbildi tam paredzētajā laukā. Tas ir lai novērstu automatizēto rīku iespeju rakstit ziņas forumā
Izteiksme: kāds ir rezultāts, ja 18 pieskaita 11?
Ziņa: