I am briefing

Aizsāka enfuego 

I am briefing
20.08.2022 01:45
I was known as insane, but in reality no one knows who really i am, so far as i know this bullshit what's is written here from Matrix 4 is some kind of brainwashing, he is brainwashing him self, do Matrix 4 really think somebody will read his briefing? I give a shit all what's written here in this dr.lv bullshiting. That time when i came here for help is gone, nobody actually care what's going on with you. From all as i live, there is only one way SURVIVE IF YOU WANT TO LIVE, and nobody give a shit about you. It is very sample, If you want or not, life is hard even if you will have billions you will have another problems, life without problems is not possible, problem is YOU, and when you will understand that the life will be easier, i love that's why i live, LOVE is POWER. If you don't LOVE anything you don't live, but have can a human bean don't LOVE? It doesn't matter what you LOVE, I LOVE my Husky Dog and daughters.

I am briefing as said Matrix 4 :) If briefing is without the point, so whata fuck is the briefing, i got what i want, reconciliation is healing and when you will understand it you will LIVE, find the point in your life, if you don't have a point to live, go die it is so sample. I heard from people's that they want to DIE, i sad go jump from from the 9th floor and it's it, but no they said they can't, so want or can't in this situation is they don't understand whats happening with their brains.

I am not a robocop, but I LOVE my Life finally, they said after 3 years i will be vegetable, no so far 10 years and i am stronger, no one will help you, if you don't help your self, you must work with your self and it takes time, even years to get the final result, and it was written here from another woman, but no one believed her, she told me that, and yes it took years to get on the ride back.

I don't actually care who will say shit about me, but as Matrix 4 said we like to briefing :) :) I also like to do that, but in my way and here is not my way i am just briefing :) :)

But i find in my life the key, go for that what you scared and you will know your enemy, and if you more go for that what you scared you will be stronger, your brains will be smarter, one woman asked me, hi enfuego, i have tha same shit what you have and what to do, go to the supermarket or to the small shop? I said go for supermarket even if you scared from supermarket and all peoples you will practice your self. And you know she finally understand the point what i was trying to tell her and the point why go for scare thing's. But that's risky 50% to 50% can make it, but when you jump more from 50% that's great and more you do that then more you be stronger.

I am sorry 10 years, and no one drug helps you and you still stock in your room that's mean you don't work with your self.

I wish you all LUCK, but again Luck don't comes with hard work, Luck is find the money on the floor. i am not lucky but happy for my self, because i did it, from the hell situation i won the court. Remember, more you try, then more you will be stronger, you must do it all the time even if you lose, later you will understand the point, that you tried.

Remember, the loser is not the one who tried and failed, but the one who didn't try!!

Edited 2 time(s). Last edit at 20.08.2022 02:03 by enfuego.
Bobsw
Re: I am briefing
23.08.2022 20:02
Sūkātājs atkal raxta palagus
musaram
24.08.2022 12:52
Bobsw Rakstīja:
-------------------------------------------------------
> Sūkātājs atkal raxta palagus

Kārtēja dzīves padibene pļūtī
matrix 4
21.09.2022 20:04
No you are not briefing cause you touched ED without valid purpose ignoring signcluehints but simply whims.

O b l o m ?
matrix 4
21.09.2022 20:08
Te nu bija "česnij" 'sadist'.
matrix 4
21.09.2022 20:12
Jesli hoces znat togda ED toze kontrolirujet. Taksto ED vobse nipricom a ti hotel nakazat EDa za to sto ED neponimal sto prosihodit. Gde togda cesnum? Sam kazjol.

Sons of Anarchy scene was podskazka. +_- -_+
matrix 4
23.09.2022 07:01
Nu, česnij sadist? Eee ee e Oblom? Teicu ka ED nipricom vairakus menesus, bet Tev jau lepnums trauce sakarigi domat. EDu toreiz no malas kontroleja un iespaidoja. ED niprigelah, bet Tu gribi cakaret EDu. Tas nav česna. +_-

Sons of Anarchy podskazka. -_+
matrix 4
23.09.2022 07:03
A kapec tad Tu gaidi lai ED Tev atvainotos un kapec suti EDu uz poda? Tas tak nav česna!

Par ko EDam butu jaatvainojas? Par to ka ED toreiz bija mazs berns? Par to ka EDu izmantoja aferai neprasot ED viedokli? Par to ka ED adoptets?
matrix 4
23.09.2022 07:04
Tapec ari toreiz nopelniji to kas notika. Nevajadzeja aiztikt EDu. ED Tevi vispar necakareja.
matrix 4
23.09.2022 07:05
So much for "i am briefing", 'sam kazjol'.

Nav viss. ED netaisija Fallen filmas.
matrix 4
23.09.2022 07:06
A tai butnei tu netiksi klat.
24.09.2022 19:20
Ja nervi netur aizej iepis šmigu un pierijies!
Xanax
26.09.2022 18:44
enfuego Rakstīja:
> Ja nervi netur aizej iepis šmigu un pierijies!

Tevi pie Zubačas aizvest?
21.12.2022 05:22
Xanax Rakstīja:
> enfuego Rakstīja:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ja nervi netur aizej iepis šmigu un pierijies!
>
>
> Tevi pie Zubačas aizvest?

Zubače bļe labi iekārtojās Tvaicenē ar krutu tačku braukā, ieskrien pie pacientiem 2 reizes nedēļā pēc tam pohuj sitat viens otru nost. Zubačei patīk kad klausa, jāsaka visu laiku jā, labi, darīšu tā :) nedod Dievs praverkā sēdēsi nesaklātā gultā :) Bļe rājiens būs un dusmīga paliks, galvenais ka tur nāk 5 bābas ar zubači un visas tēlo baigās barigas :) Zubačei patīk, ka veči ir paklausīgi, jo viņa netiek drāzsta :) Viņa pat suka specom dažus tur nahuj nelaiž ārā, saka a tu vēl nēsi vesels sēdi atpūties, ā tu kā jūties, pacients labi, forši, Zubače suka bļe, Ā nu paskatīsimies vai pēc nedēļās būs labi :) Es jau parasti nahuj viņu sūtīju, sēdēju gultā kad pienāca, pateicu bļe es nēsmu armijā vai cietumā, gribu ceļos, gribu nē, viņa aš sarkana palika, visu dienu mūzāns un staigāju, māsiņa, a ko tu te enfuego staigā visu laiku, es saku bļe a ko man nahuj pa dienu darīt smirdīgajā koridorī, māsiņa saka, kā jāiet gulēt pusdienlaiks, jāguļ kā visi pārējie, es saku bļedj joptvai jums jau nav tik stipras zāles, lai es gulētu, māsiņa: Ā tu nu gan esi nepaklausīgs, es saku bļe normāli cilvēki pa dienu neguļ :) ,Māsiņa: Šī ir slimnīca kur jārstējās, es bļe saku jūs jau man visu laiku ārstējāt, bet nevarat izārstēt :)
Asterikss
23.12.2022 00:29
enfuego Rakstīja:
> Xanax Rakstīja:
> -----
> > enfuego Rakstīja:
> >
>
> > -----
> > > Ja nervi netur aizej iepis šmigu un
> pierijies!
> >
> >
> > Tevi pie Zubačas aizvest?
>
> Zubače bļe labi iekārtojās Tvaicenē ar krutu
> tačku braukā, ieskrien pie pacientiem 2 reizes
> nedēļā pēc tam pohuj sitat viens otru nost.
> Zubačei patīk kad klausa, jāsaka visu laiku
> jā, labi, darīšu tā :) nedod Dievs praverkā
> sēdēsi nesaklātā gultā :) Bļe rājiens būs
> un dusmīga paliks, galvenais ka tur nāk 5 bābas
> ar zubači un visas tēlo baigās barigas :)
> Zubačei patīk, ka veči ir paklausīgi, jo viņa
> netiek drāzsta :) Viņa pat suka specom dažus
> tur nahuj nelaiž ārā, saka a tu vēl nēsi
> vesels sēdi atpūties, ā tu kā jūties,
> pacients labi, forši, Zubače suka bļe, Ā nu
> paskatīsimies vai pēc nedēļās būs labi :) Es
> jau parasti nahuj viņu sūtīju, sēdēju gultā
> kad pienāca, pateicu bļe es nēsmu armijā vai
> cietumā, gribu ceļos, gribu nē, viņa aš
> sarkana palika, visu dienu mūzāns un staigāju,
> māsiņa, a ko tu te enfuego staigā visu laiku,
> es saku bļe a ko man nahuj pa dienu darīt
> smirdīgajā koridorī, māsiņa saka, kā jāiet
> gulēt pusdienlaiks, jāguļ kā visi pārējie,
> es saku bļedj joptvai jums jau nav tik stipras
> zāles, lai es gulētu, māsiņa: Ā tu nu gan esi
> nepaklausīgs, es saku bļe normāli cilvēki pa
> dienu neguļ :) ,Māsiņa: Šī ir slimnīca kur
> jārstējās, es bļe saku jūs jau man visu laiku
> ārstējāt, bet nevarat izārstēt :)

Viņas iet pa 5 uz palātām, jo baidās dabūt pizdi no kāda nelaimīga ieslodzītā
matrix 4
01.05.2023 18:22
Einstein also was considered crazy..

..Matrix is real.

If ED will help then ED needs briefing.
Autors:

Jūsu e-pasta adrese:

Tēmas nosaukums:

Surogātziņu novēršana:
Lūdzu izrēķiniet vienkārso matemātisko izteiksmi un ieraksties atbildi tam paredzētajā laukā. Tas ir lai novērstu automatizēto rīku iespeju rakstit ziņas forumā
Izteiksme: kāds ir rezultāts, ja 1 pieskaita 10?
Ziņa: