Liels asins zudums pa degunu + noģībšana

Aizsāka Alksniss 

Sveiki!
Ir 85gadus veca sieviete(pie pilna prāta, braukā ar riteni, rušinas pa dārzu un savu privātmāju) kurai vakarnakt ap 11 naktī sākās ļoti stipra asiņošana pa degunu. Izsauca pati ātro palīdzību, kas ir ļoti neraksturīgi viņai, jo viņa nekad nesauktu ārstus un negribētu lai arī viņai sauc. Tas tā.. Ātrā palīdzība atbrauca, gandrīz noslauca naudu par to, ka bezjēgas brauciens, jo nekas traks nav noticis, kautgan viss ir asinīs.

Nākamajā dienā brauc ar riteni uz veikalu un ģībonis. Kaut kas izsauca ātro palīdzību un aizveda Gaiļezeru, kur izvazāja pa pāris procedūrām kur daži ārsti saka, ka viss ok, bet tomēr beigās saka, ka ar sirdi nav labi, aizveda uz Biķernieku slimnīcu kur būs jāpavada pāris dienas.

Diognozi viņai pirms pāris gadiem uzstādija Mirdzaritmija un augsts asinsspiediens. Protams, visu šo laiku dzēra viņai izrakstītas zāles un sirds tāpat ik pa pāris dienām lēkāja un ģīboņi arī ir bijuši.

Jautājums - Vai stiprai asiņošanai pa degunu un ģībonim var būt sakars ar sirdi ? Internetā diezgan daudz ko esmu izlasijis, un iet kopā ar dažādām problēmām, tikai ne sirds..
Piebildīšu, ka pa šīm divām dienām tieši ar sirdi viņai viss esot bijis labi.
Jā, saistība var būt ja abas lietas no kalcija deficīta.
Re: Liels asins zudums pa degunu + noģībšana
09.10.2018 22:12
Deguns var asiņot no augsta spiediena. Vispār, iemeslu ir ļoti daudz.
Vai tas varētu būt asinsvada plīsums? Un labi, ka ne galvā..
Nu, omi slimnīcā noturēja nedēļu, kaut jutās labi un gribēja jau pirmajā dienā tikt mājās.
Un viss dēļ pāris procedūrām.
Pēc izrakstīšanas no slimnīcas visus rezultātus nosūtija viņas ārstei, kura pateica, ka ģībonis neesot bijis dēļ sirds, bet sirds neesot labā stāvoklī un būtu jātaisa operācija.
Kāpēc pēkšņi naktī gultā sākusies nenormāla asiņošana pa degunu(zaudēts ap puslitrs asiņu), to neviens pateikt nevar.
Re: Liels asins zudums pa degunu + noģībšana
21.10.2018 11:05
Piedodiet man. 85 gadi! Asins vadu trauslums ir ,kā likums.
Ja vēl ilgstoši ziemā lietoti kādi pret iesnu līdzekļi.
Jāiet pir LOR speciālista. Mājās jātur bindes(marles saites). Ar to palīdzību jātomponē deguna eja no kuras nāk asinis.Ar pincetes palīdzību. Jāiemācās to darīt ar kādu caurulīti, lai iegītu iema'nas nesadurt deguna gļotādu.Tas ir, marlei vienmēr jāiet pa priekšu.
Galu var samērcēt 3% ūdeņražpārskābes šķīdumā.. Līdz visa atrāsānai Jānosēžas taisni un jāsaspiež deguns , elpojot caur muti.
Jāpārbauda asins recēšanas un tecēšanas tests.
Lai veicas.
Paldies par atbildēm!
Paskatijos tos rezultātus ko atdeva omei. Diognozē ģībšanas iemesls esot pazemināts asinsspiediens. Par asinīm pa degunu neviens neko nezin.
Zāles kuras ome jau sen dzer, nevienas nenomainija. Jādzer visas tās pašas. Vienīgi samazināja holesterīna zāļu daudzumu.
Sveiki!
Tikko vienā raidijumā izdzirdēju ka Orfarin sirds zāles agrāk pielietoja žurku indēšanai un žurkas vienkārši noasiņoja.
Omei šis zāles jau sen ir izrakstītas un viņa viņas dzer kā pienākas.
Var būt ir sakars stiprai deguna asiņošanai un šīm zālēm?
Zāļu instrukcijā asiņošana pieminēta kā visbiežākā blakusparādība. Visdrīzāk tad tas arī ir no zālēm. K vitamīns strādā kā pretinde.
.. Paldies Tev!
vajadzētu tomēr painteresēties kādas zāles, kāpēc dzēram kādas tam blaknes
un arī par saviem vecajiem tuviniekiem, kas paši to saprast nevar
Varfarīna lietošanas gadījumā ir regulāri jākontrolē asins recēšanas spēja un jākoriģē medikamenta deva
Ja to nevar izdarīt, tad labāk viņu nelietot !!!

varfarīns ir medikamnets, ko lieto lai samazinātu asins reces spēju ! tātad palielina jebkuras asiņošanas intensitāti un arī iespējamību
plānveida ķirurģijas gadījumā, pat nelielas, varfarīns ir jāatceļ un jāsāk lietot citi medikamenti ar mazāku asiņošanas risku

pie pareizas devas varfarīns pastiprina asiņošanas, bet tās neizsauc
nepareizi lietos, par daudz, varfarīns pats var izsaukt asiņošanu !
Moljer, Tu man pasaki, ko te var iesākt, ja viņai āārsti to visu ir izrakstījuši? Viņa pati uz savas galvas nekādas tabletes nedzer un nekad nav dzērusi. Izrakstītās tabletes + obligātās pārbaudes 2-4 mēnešu intervālā
Autors:

Jūsu e-pasta adrese:


Tēmas nosaukums:


Surogātziņu novēršana:
Lūdzu izrēķiniet vienkārso matemātisko izteiksmi un ieraksties atbildi tam paredzētajā laukā. Tas ir lai novērstu automatizēto rīku iespeju rakstit ziņas forumā
Izteiksme: kāds ir rezultāts, ja 25 pieskaita 25?
Ziņa: