gaiši brūni izdalījumi

Aizsāka gita8889759 

Labdien!
24 gadi, 63 kg, 264 cm.
Ir 14 diena un gaiši brūni izdalījumi, nedaudz niezīgi. Pēc konsistences tādi pasi kā parastie baltie. Lietoju hormonālās tabletes qlaira, līdz ar to mēnešreizes nav vispār, taču ir bijušas nelabas cit. anal. Vai šie brūnie izdalījumi var liecināt par kko nelabu saistībā ar iepriekš minētajiem analīžu rezultātiem? Esmu ārzemēs un tieku pie ārsta tikai pēc 2 ned. Kā man būtu ieteicams rīkoties pie šiem izdalījumiem, un par ko tie varētu lieicnāt?

Paldies.
Re: gaiši brūni izdalījumi
19.06.2014 10:33
Pēc laika tie izdalijumi atbilst ovulācijai. Bet mēnešreižu izslēgšana ar hormonu palīdzību arī nav nekas labs un no tā var būt problēmas.

___________________________________
Jautājumi un konsultācijas - guru03@inbox.lv
Labvakar!
3 dienas pēc mēnešreizēm izdalījumiem nedaudz pievienojusies brūna krāsa. Vai tas varētu būt normāli, vai arī par ko tas varētu liecināt?
mana
Re: gaiši brūni izdalījumi
09.10.2018 22:34
Visticamak, kads hormonu disbalanss (estrogens/progesterons). Mazliet info neskadetu - kadu kontracepciju lietojat, vai shajas dienas bija sekss, ka citadi jutaties, cik gadu?
Ko tagad?- paverot, cik ilgi tas turpinas, bet parasti panikai nav pamata. Var palietot kadu agnus castus preparatu, bet ta iedarbiba nav tuliteja un lietot varbut vajadzetu, ja shis atkartojas menesi pec menesha un ir apmeklets arsts, lai izslegtu organiskas dabas celonjus.
Autors:

Jūsu e-pasta adrese:


Tēmas nosaukums:


Surogātziņu novēršana:
Lūdzu izrēķiniet vienkārso matemātisko izteiksmi un ieraksties atbildi tam paredzētajā laukā. Tas ir lai novērstu automatizēto rīku iespeju rakstit ziņas forumā
Izteiksme: kāds ir rezultāts, ja 11 pieskaita 18?
Ziņa: