"STOP-STRESS" vai aptur stresu?

Aizsāka meitene!!! 

"STOP-STRESS" vai aptur stresu?
21.05.2014 14:18
Sveika, visiem !
Zinu, ka daudziem palīdz NERVOSTRONG! Pārlasīju vairākus komentārus, esmu provējusi, arī citus esmu lietojusi, tāpēc aicinu paprovēt STOP-STRESS !
Man šis te, vairāk palīdz, īpaši pie panikas lēkmēm - uzreiz 2 kapsulas - jūtos kā eiforijā, galvenais mierīga.
Atkapīte - stress man ir katru dienu, stresa dēļ arī gulēt nevaru. Krc, ja kādam vēl ir idejas, pls, rakstiet!
Re: "STOP-STRESS" vai aptur stresu?
21.05.2014 19:34
jaa no visiem Nervo strong utt.... arii man palidz shis! vismaz uz briidi..
un kaada iedarbiiba? Kaa antidepresantiem?
Re: "STOP-STRESS" vai aptur stresu?
23.05.2014 15:22
STOP-STRESS nav gluži antidepresants - nomierina, relaksē, ļauj uz dzīvi skatīties vienkārši. Noņem sliktu garastāvokli, aizkavē dusmu uzplūdumu vai agresivitāti. Dod iekšējo mieru, stabilizē pašsajūtu - dod to pārliecību par saviem spēkim :) ! Kaut kā tā. Nervostrongā ir asins zāle, kas nav diez laba ... Vismaz tā farmaceite teica, tāpēc dodu priekšroku Stopiņam :)



Edited 1 time(s). Last edit at 23.05.2014 15:24 by meitene!!!.
kkaada miegainiiba, vai nerealitaates sajuuta neuznaak ?
Re: "STOP-STRESS" vai aptur stresu?
03.06.2014 16:37
Es pirms nedēļas pamēģināju STOP STRESS, nu iedarbība jau laikam katram cilvēkam individuāla. Lietoju tikai 2 dienas un pa 1 dienā, secinājums - nevaru lietot, jo biju tik miegaina, ka vispār neko nebiju spējīga darīt. Iedzēru ap 9iem no rīta, bet miegs pārgāja tik ap 22iem. Pie tam tā bija dienas formula, bet tur tāpat ir klāt miega hormons melotonīns.
aberz
Re: "STOP-STRESS" vai aptur stresu?
06.06.2014 06:47
Es tikai saku ka labākās zāles pret depresiju ir pus kilograms visādu dārzeņu
salātu augļu ogu dienā. Pats es skatos lai būtu pēc iespējas tādi kurus zemē liekot tie uzdīgtu (dzīvi).
Jebkurā gadījumā atkal zāles ir tendence ievadīt organismā tieši to vielu kuru vaig miegam vai nerviem,
tādējadi bojājot to dabisko sintēzi organismā. Cēlonis to vielu trūkumam ir bads, minerālu vitamīnu trūkums
un visa depresija. Tā ir kīmija smadznēs.



Ēdiet vairāk dārzeņu
Serotonīna ražošana smadzenēs ir atkarīga no jūsu diētas. Ēdot vairāk dārzeņus jūs varat palielināt serotonīna ražošanu smadzenēs. Šis palielinājums ir saistīts ar aminoskābes L-triptofāna absorbcijas uzlabošanos. (Dārzeņi satur dabīgu, drošu, L- triptofāna formu). Gaļa arī satur dabīgu L-triptofānu, bet, kad jūs ēdat gaļu, L-triptofānam, ir jākonkurē absorbcijā ar tik daudzām citām aminoskābēm, ka L-triptofāns zaudē šai konkurencē. Gala rezultāts ir tāds, ka L-triptofāns jums labāk uzsūksies, kad jūs ēdīsiet dārzeņus.

Ko ēst?

Veseli graudi veicina smadzeņu neirotransmitera serotonīna ražošanu, kas palielina jūsu labsajūtu.

Zaļi, dzelteni un oranži dārzeņi ir bagāti ar minerālvielām, vitamīniem, un ķīmiskām vielām, kas palielina imūnreakciju un aizsargā pret slimībām.

Tāpat mandeles ir kvalitatīva mangāna, E vitamīna, magnija un triptofāna avots.


lielisks triptofāna avots ir tītara gaļa, pirms miega vairāk ieteicami ir šo vielu saturošie piena produkti, piemēram, jogurts un piens!


Ķirši

Lai ārstētu bezmiegu, speciālisti bieži vien iesaka lietot melatonīnu uztura bagātinātājus. Tomēr, lai uzlabotu miega kvalitāti ilgtermiņā, labāk izvēlēties dabisko melatonīna avotu – ķiršus!
Tie ne tikai palīdzēs ātrāk un vieglāk iemigt, bet arī vairos organisma vispārējo veselību.

Auzu pārslas

Lai gan daudziem auzu pārslas, iespējams, asociējas ar brokastu laiku, tās ir lieliski piemērotas arī vakara maltītei!
Auzu pārslas ir labs dabiskā melatonīna avots,
ko bieži vien uzskata par laba miega veicinātāju, jo palīdz regulēt ķermeņa iekšējo pulksteni.
Auzu pārslas satur arī triptofānu
un vēl tās ir bagātas ar kalciju un magniju – divām minerālvielām, kas veicina kvalitatīvu miegu.

Linsēklas

Linsēklas lieliski noder, lai paaugstinātu miegu regulējošās vielas – serotonīna līmeni organismā, bet linsēklās esošās omega-3 taukskābes palīdzēs mazināt nemieru un depresiju.
Vēl linsēklas ir labs magnija avots, kas izslavēts ar savu spēju mazināt stresu, līdz ar to sniedzot relaksējošu iedarbību muskuļiem un nervu sistēmai.
Ir pierādīts, ka magnijs spēj novērst nemierīgo kāju sindromu, kā arī nakts bailes, kas arī var ietekmēt miega kvalitāti.
Endzhi
Re: "STOP-STRESS" vai aptur stresu?
18.05.2018 11:24
STOP-STRESS - :)))

Kādi farmaceiti vai ārsti ieteica izstrādātājiem STOP STRESS DIENAS formulā likt miega hormonu melatonīnu??? Lai cilvēks guļ pa dienu? vai pie stūres guļ? vai darbā guļ? :)))) Tas arī liecina par šo produktu ka tādu un kompāniju kopumā, viņu kompetenci :) A Jūs te relaksē, eiforijā, nomierina, antidepresants utt..

Tad arī devām jābūt pietiekošām, lai veicinātu nervu nomierināšanu utt..

Kad pastaigāju pa aptiekām un izjautāju kurš ir labāks, tad lielāka daļa farmaceitu iesaka NERVOSTRONG ka tiešām efektīvu. Viena farmaceite pat teica ka pati lieto Nervostrong. Ja jau farmaceits izvēlas Nervostrong, tad tas arī liecina par to kas ir labāks. Farmaceiti gan zin kas ir labāks.
anjansons
Re: "STOP-STRESS" vai aptur stresu?
18.05.2018 16:12
Izklausās pēc pseidonarkomānijas, bet lai jau...
Izklausās arī pēc sūdīgas reklāmas.
Aptur un mazina stresu viennozīmīgi tieši šis preperāts. ????
Ja izlieto veselu kursu, tad pēc tam arī ir daudz vieglāk un nav vairs jādzer. Rakstu pēc pieredzes. ????
Nerāda emoji.
Autors:

Jūsu e-pasta adrese:


Tēmas nosaukums:


Surogātziņu novēršana:
Lūdzu izrēķiniet vienkārso matemātisko izteiksmi un ieraksties atbildi tam paredzētajā laukā. Tas ir lai novērstu automatizēto rīku iespeju rakstit ziņas forumā
Izteiksme: kāds ir rezultāts, ja 19 pieskaita 17?
Ziņa: