Svara /auguma attiecības un režīms.

Aizsāka Pienajeelis 

Sveicināti,drošvien ceru uz Mateus iesaistīšanos.

Tādad mans augums ir 185 un svars 70kg ,apmeklēju svaru zāli,nodarbojos parasti mājās ar presi un pievilkšanos(stienis ierīkots gaitenī) ,piegāja laiks kad apnika deldēt sevi uz vietas ar to visu. Apņēmos iet uz svaru zāli,iet tīri neko,progresēju,guļus grūššanā sākumā 38kg uz 10 reizēm ņēmu ,pa kādiem 5 etapiem ,tad 48kg pa 10 reizēm tā patās. Beigu beigās arī mēģinu uzspiest max,pagaidām tie ir tikai 80kg. Apmeklēju zāli +- 3 nedēļas. Bet nu svars nekāp. Tad nu vairāk par ēšanas grafiku dienā. Sāku ar bļodu auzu pārslu,agrāk vēl pievienoju eļļu linsēklu ,sāls ,s'veru uz 120 sausā veida gramiem. Bet nu pēdējo laiku neiespringstu ar svēršanu,pieberu pusbļodu un piebriest pilna. Tātad pēc tam pusdienās parasti kartupeļi, ar cūkgaļu(kotletes),kā nāku no lauķiem,parasti dominē,kartupeļi,dārzeņi,paprika,gurķi,tomāti utt. pa retam vistas filejas ,rīsi,griķi,grūbas. Vakarā tas patās,kā vakar vakarā ēdu kartupeļus ar cūku ribiņāmun mērci ,ketcupa/krējuma. vai man būtu jāsabalancē dienas ēšanas paradumi,tā teikt ir jāpieturas pie rīsiem,griķiem katru dienu,nevis lietot tos neregulāri? Olas nevaru ēst,holestarīns it kā sliktā ir vairāk nekā labā. P.s novēlu vainu uz to,ka neēdu saldumus,tortes,kūkas,baltmaizi nelietoju,ne šokolāžu,batoniņu,atteicos vispār,jo man tie sagādā problēmas ''uz sejas'' ,bet tad mani daradināja cilvēks,otra puse uz visiem tiem nelabumiem,kā čipsi,milti baltie utt,ēdu 3 mēnešus neveselīģi,neskatoties tās e vielas un tauku saturus,bet nu arī pēc šiem 3 mēnešiem svars nekāpa,lai gan ēdu tiešām daudz,smejās,ka ēdu kā cūcis,bet svarā kā nekāpu ,tā nekāpu,kā caurā maisā./ runājot par vielmaiņu,tā ir ļoti laba,katru dienu iziet vēders. Ko ieteiktu darīt ar uzturu? Akceptējot,ka nevaru izmest visu algu kā tie ''kuiļi'' ,nopērkot 15 kg vistas filejas,10mitiem olu pačku,visādu biezpienu,vājpiena ,banānu..utt. Paldies.,ar cieņu Intars.
Re: Svara /auguma attiecības un režīms.
12.10.2015 21:28
"Apmeklēju zāli +- 3 nedēļas"
Kāds max? Kāda svara kāpšana? :)
1. train big
2. eat BIGGER
3. sleep BIG

Un atrodi sev labu treneri.
Un ja Tu neēdīsi kā tie kuiļi, bet izaugsi liels :D vienē seta kļūsi par miljardieri ;)
Re: Svara /auguma attiecības un režīms.
23.11.2015 23:06
Kartupeļi maize,miltu ēdieni ir ogļhidrāti. Tie enerģijai. Muskuļus veido olbaltums. Piena produkti,olas(neviens nesaka 10),gaļa, zivis,sēnes, rieksti.
No dārzeņiem olbaltumu vairāk satur pupiņas, zirņi, brokļi,ziedkāposti,bietes.
Bez piena produktiem neiztikt. Jo muskuļa masu var turēt tikai spēcīgi kauli. Kaulus veido 5 faktori. Kalcijs( biezpiens), fosfors (zivis), C vitamīns, D vitamīns. Bet bez saules nekādi.
Ja pārāk traki nodarbības, tad muskuļi atņems kalciju kauliem.Olbaltuma sintēzē liela loma ir B6 vitamīnam.Treniņa laikā domas par sexu izmet testosteronu. Tas tad arī iedarbojas ,kā katalizators uz muskuļu veidošanos.Nekādā gadījuma nevajag piekrist androgēno hormonu lietošanai. Draud ar atkarību un komplikācijām.Daudzi TUR teiks,ka tās ir muļķības.Lieta tava.Dzīve tava. Vispirms palasi par šo tēmu. Nedeg.
Nav pateikts vecums, tas apgrūtina prognozi.
Autors:

Jūsu e-pasta adrese:


Tēmas nosaukums:


Surogātziņu novēršana:
Lūdzu izrēķiniet vienkārso matemātisko izteiksmi un ieraksties atbildi tam paredzētajā laukā. Tas ir lai novērstu automatizēto rīku iespeju rakstit ziņas forumā
Izteiksme: kāds ir rezultāts, ja 8 pieskaita 25?
Ziņa: